sobota, 21 listopada 2015

Minionkowe poczynania pierwszej części koniec - akcja zakończona !



Witajcie Kochani !




    Dawno mnie nie było, ale to ze względu na to, że byłam zajęta "projektem Minionek", który w końcu zakończył swój etap w naszym domu i czeka go podróż.




    Najwięcej trudności sprawiły mi okulary, które wstępnie miały być z uszczelek PCV, jednak okazało się, że nie można za nic w świecie ich razem połączyć by tworzyły to co chciałam osiągać. Pomysł wpadł sam w trakcie sprzątania i układania wszystkiego co potrzebne (rolki po papierze toaletowym, tekturki, taśmy i inne) wybór padł na taśmę.




    No, tak wszystko super ! Tylko pytanie jak to podzielić na dwa kółka? W ruch poszły nożyczki, które niestety okazały się za słabe na tak ciężkie tworzywo. Później śrubokręt - hahaha ! tak śrubokręt - głupi pomysł. Na szczęśćcie nóż odegrał najlepszą rolę - zanim jednak przecięłam, wyszlifowałam i zrobiłam wszystko by było bezpieczne minęło trochę czasu. Ale prototyp powstał.




    Później akcja realizacja - malowanie, a że zapach farby w moim stanie strasznie mnie drażni - wygnałam chłopa do piwnicy by tam pomalował. Kupiłam specjalną srebrną/siwą farbę do dekoracji, niestety długo schnącą. Zanim tak naprawdę wszystko było na cacy minęło kilka dni.

    Prototyp został przyniesiony do domu i zabrałam się za wykańczanie. Aby okulary przypominały prawdziwe, pod spód przykleiłam folię by imitowała szkło, zrobiłam uciągliwą opaskę - by można było je swodobnie zdejmować, a oczy na maskotce podkleiłam filcem, aby się nie ocierały o materiał.




W końcu się udało ! Powstał. Wyszyłam uśmiech, podrasowałąm co nie co jeszcze, posprawdzałąm i wszysko gra !




    Jestem z niego bardzo dumna, to pierwsza taka wielka praca, która zajęła tyle czasu, ale było warto. Jak zawsze piszę w notkach na blogu Mnisiowo warto robić to co sprawia nam przyjemność, ja robię to co kocham i czuję, że się spełniam.




Tak prezentuje się prototyp okularów w wersji próbnej










A tak cały Minionek z okularami :










Akcja Minionek zakończona powodzeniem, mam nadzieję, że Adaś będzie zadowolony ! Tak samo jak ja jestem zadowolona z swojej pracy :)







   Kochani niedługo zbliża się czas kiedy może być mnie tu coraz mnie, bo na świecie pojawi się mój synek, jednak obiecuję Wam, że posty będą się pojawiać w miarę możliwości i czasu.

Mam nadzieję, że zrozumiecie :)


Zaglądajcie do Mnisiowa aktywność, komentarze i polubienia będą nagradzane !


Teraz przyszedł czas na ozdoby bożonarodzeniowe - mała zapowiedź !


Dziękuję, że jesteście, za miłe komentarze, udostępnienia i za wszystko !


Buziaki :)
Śpioszynka :)


Na koniec Stefan się też z Wami żegna :D

1 komentarz: