sobota, 7 listopada 2015

Niech będzie Dzień Dobry Wieczór! :)

Buongiorno czyli po prostu witajcie :)

To piszę Ja czyli On czyli Paweł :)
To nasz pierwszy post na blogu, ogólnie mój pierwszy w życiu więc hejty jak najbardziej widziane! :)
Założyliśmy bloga celem wypełnienia pewnych luk w czasie wolnym, które posiadamy, w końcu ile to można oglądać kolejne powtórki trudnych spraw, ukrytej prawdy czy innych masterchefów.

Pisząc tego posta słucham włąśnie wersji koncertowej High Voltage mojego ulubionego zespołu a mianowicie AC/DC :) przy próbie włączenia usłyszałem tylko: "Kochanie, musisz?" ale negocjacje wyszły pozytywnie :) dostałem pozwolenie na jedną piosenkę :) wiec z przytupem wybrałem prawie 10 minutową wersję koncertową z płyty AC/DC Live :) 
Czasem trzeba postawić na swoim chociaż przy kobiecie w ciąży graniczy to z cudem :D

Moja narzeczona właśnie szyje lalkę i słucha Zenka, a kot standardowo śpi ( bo co on innego może robić) :D
Tymczasem życzymy wam miłego wieczoru, ja uciekam na maraton Gwiezdnych Wojen na AXN i pozdrawiamy Was gorąco! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz